De Mad Masters methode © 2018-02-01T14:43:53+00:00

De Mad Masters methode ©

Strategie hoeft niet ingewikkeld, tijdrovend of duur te zijn. Duidelijke stappen, begrijpelijke taal en helderheid over doelen, opbrengsten en kosten. Dat scheelt tijd, geld en frustratie.

Met onze Mad Masters Methode helpen we je stap-voor-stap bij het (her)formuleren van je unieke businessmodel en we helpen je om in beeld te komen en te blijven bij jouw doelgroep. We maken een passende commerciële strategie met een duidelijk stappenplan voor de invoering en begeleiden we jou en je team bij het uitvoeren ervan.

Het is een stap-voor-stap-benadering: van inspiratie tot realisatie. Na iedere fase kan je besluiten om verder te gaan of te stoppen. Jij bent de baas, dus jij bepaalt het tempo.

De Mad Masters Methode©

  • 1. BEGRIJPEN
  • 2. INSPIREREN
  • 3. VERKENNEN
  • 4. ONTWERPEN
  • 5. KIEZEN
  • 6. TESTEN
  • 7. BLAUWDRUK
  • 8. REALISEREN
Meer informatie

1. BEGRIJPEN

Hoe kan je groeien in een tijd waar kritische consumenten dienst uit maken? Hoe kan je overleven en succesvol zijn in tijden van economische pieken en dalen, onzekerheid en complexiteit? Het belangrijkst is daarbij dat je begrijpt wat je klanten echt willen. Het aanpassen van de waardepropositie aan de verwachtingen van de klant is dan van groot belang, maar ook een grote uitdaging voor veel organisaties.

2. INSPIREREN

We brengen constant de belangrijkste megatrends en technologische ontwikkelingen in kaart en die vertalen we naar de impact op jouw bedrijf en bedrijfstak.

3. VERKENNEN

We onderzoeken de vier hoofdgebieden van jouw onderneming: klanten, aanbod, infrastructuur en financiële resultaten. Je krijgt van ons een overzicht van onze bevindingen en onze aanbevelingen.

4. ONTWERPEN

We doen een voorzet voor mogelijke toekomstscenario’s. Samen doorlopen we de impact op jouw organisatie, de bedrijfsresultaten, de investeringen en de risico’s.

5. KIEZEN

We maken samen een keuze voor de meest passende korte termijn en lange termijnstrategie, waarbij we rekening houden met snelheid en de omvang van de verandering die je organisatie moet doormaken.

6. TESTEN

We gaan uiteraard de gekozen strategie testen en details verder aanscherpen.

7. BLAUWDRUK

We maken een blauwdruk voor de definitieve strategie, zodat die ingevoerd kan worden. We vertalen alles door naar klanten, producten, medewerkers, organisatiestructuren, processen, systemen en financiële doelstellingen.

8. REALISEREN

We helpen bij het invoeren en we houden periodiek de vinger aan de pols, zodat we waar nodig kunnen bijsturen om jouw doelstellingen te halen.

Neem nu contact op!